روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟
سرخط خبرها

انصارالله به اقدام ضدیمنی آمریکا واکنش نشان داد| هرگز از حمایت فلسطین دست برنخواهیم داشت

  • کد خبر: ۲۰۶۸۸۰
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
انصارالله به اقدام ضدیمنی آمریکا واکنش نشان داد| هرگز از حمایت فلسطین دست برنخواهیم داشت
سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که هدف آمریکا از قراردادن این گروه در فهرست گروه‌های تروریستی سیاسی است و مانع از تداوم حمایت از ملت فلسطین نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که آمریکا با قراردادن این جنبش در فهرست گروه‌های تروریستی به دنبال هدف‌هایی سیاسی است.

عبدالسلام تاکید کرد: اقدامات ما در دریای سرخ نوعی فشار برای پایان‌یافتن جنگ علیه غزه است. قراردادن نام ما در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا موضع ثابت ما در خصوص حمایت از فلسطین را تغییر نمی‌دهد.

وی افزود: این تصمیم واشنگتن روی میدان هیچ اثرگذاری‌ای ندارد. ما هرگز از موضع خود در حمایت از ملت فلسطین پا پس نخواهیم کشید.

عبدالسلام گفت: تصمیم اخیر آمریکا تنها بر پافشاری ما بر حمایت از فلسطینیان می‌افزاید. هیچ خط ارسال تسلیحاتی از ایران به یمن وجود ندارد و سخنانی که در این رابطه گفته می‌شود نادرست است.

گفتنی است کمی پیش‌تر «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی دولت آمریکا بدون اشاره به جنایت‌های گسترده رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به ویژه علیه مردم مظلوم غزه، در سخنانی اعلام کرد: واشنگتن دوباره حوثی‌های یمن (ارتش ملی یمن) را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار می‌دهد.

بر اساس اعلام این رسانه، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در این خصوص ادامه داد: اگر حوثی‌ها (ارتش ملی یمن) حمله‌های خود را در دریای سرخ متوقف کنند، واشنگتن انجام‌نشدن آن را مورد بررسی قرار می‌دهد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->